Q&A 02.06.2013

  •  rebalans sowieckich dział został porzucony; jego celem było zwiększenie peny, tak aby dorównywała chińskim działom
  •  wraz z wprowadzeniem havoka na mapach będą występować “dynamiczne obiekty”
  • wspólne konto premium nie oznacza, że będzie można grać na wszystkich 3 kontach (WoT, WoWp, WoWs) jednocześnie, przecież nie macie 6 rąk ^^
  •  nie ma w planach informowania gracza o wynikach wysłanych raportów (skarg)
  •  StuG III i HEAT znerfiony? To nie graj StuG III z pociskami HEAT.
  •  SU-26 znerfione za bardzo?! To nie graj SU-26.
  •  złote pestki znerfione za mocno? To nie używaj złotych pestek.
  •  25% element losowy w penetracji i dmg nie zostanie zmniejszony
  •   Durchbruchswagen nie pojawił się w drzewku Leoparda, ponieważ dev’si zdecydowali się go nie wprowadzać
  •  wg Storma, nie wprowadzono jeszcze schematów pancerza na modelu 3D pojazdów, ponieważ jest to zbyt skomplikowane
  •  usunięcie leFH z testu 8.6 jest celowe, ponieważ jeszcze nie zdecydowano, czy nadal będzie można ją kupić
  •  9.0 będzie jeszcze większą rewolucją niż 8.6
  •  powstanie nowy artykuł/filmik o mechanice kamuflażu w wersji 8.6
  •  poza osłoną PO w rozmiarze XL nie planuje się żadnych innych buffów przeżywalności Mausa/E-100 w starciu z artą
  •  bitwy 10 vs 10 (tak jak na ST) nie pojawią się na publicznym serwerze
  •  możliwe, że niektóre pociski HEAT będą miały inną wartość rykoszetowania niż standardowe 80 stopni
  •  mini questy w grze zostaną wprowadzone później  (zapewne chodzi o TO)
  • leFH prawdopodobnie zostanie wycofana ze sklepu
  •  jeśli HEAT rykoszetem trafi inny pojazd, to jeśli zajdą odpowiednie warunki, będzie możliwa penetracja tegoż obiektu
  •  KV-5 będzie szczególnie twardy w 8.6
  •  powiązanie mechanizmu spottingu, z tym ile punktów spota danego czołgu jest widocznych w danym momencie, nie zostanie wprowadzone, bo skomplikowałoby to cały mechanizm jeszcze bardziej
  •  nie wszystkie mapy, które zostały stworzone, weszły do gry – niektóre po prostu nie przeszły pozytywnie testów (np. Meksyk)
  •  zmiany nazw art (Object 212 – Object 212A) są podyktowane względami historycznymi
  •  trajektoria art, po nerfie prędkości pocisków, zostanie taka sama
  •  będzie nowy soundtrack, jednakże będzie to tylko kilka ścieżek
  •  Brytyjska arta jest już praktycznie gotowa
  •  wprowadzenie Sextona zostało opóźnione ze względu na rebalans art w patchu 8.6
  •  poprawa modelu 3D T71 nie ma zbyt wysokiego priorytetu (teraz jest to jakiś mix dwóch modeli)
  •  efekty pogodowe (deszcz, śnieg itp) zostaną niedługo wprowadzone
  •  konta prasowe mogą wybierać mapy na których chcą grać, mogą także wyłączyć mapy z losowań
  •  zostaną również zaimplementowane różny pory dnia na mapach, ale nie będą one powiązane z tym co obecnie widzisz za oknem
  •  nie będzie więcej map dla nowicjuszy (tier I & II),
  •  prędkość pocisków art została znerfiony, bo dev-si stwierdzili, że zbyt łatwo było trafić w poruszające się cele
  •  pomysł, aby zwiększyć opór ziemi pod gąskami w przypadku ich uszkodzenia, nigdy nie był rozważany
  •  będzie więcej sowieckich czołgów w grze; przynajmniej jeszcze jedna linia MT i HT
  •  możliwe, że pocisk będzie mógł przebić czołg na wylot i trafić w cel stojący za nim
  •  Prokhorovka nie ma nic wspólnego z prawdziwą Prokhoróvką: Jest wiele Prokhoróvek na świecie.
  •  SerB spędza około godziny, albo dwóch, dziennie na forum
  •  SerB o fotkach tanków z WT “Tak, widzieliśmy. Zobaczymy jak to będzie wyglądało w prawdziwej grze. No i kiedy.”
  •  bitwy historyczne nie prędko zostaną wprowadzone
  •  SerB o WT: “My – w odróżnieniu od konkurencji – preferujemy bardziej cybersport, i jest to już postanowione. Natomiast bitwy historyczne konkurencji – z MiG’iem 15 nad Stalingradem – nie czynią nas szczególnie szczęśliwymi. Jest to bardzo trudne, aby zrobić to prawidłowo.”
  •  SerB o realizmie: “Ten sam system uszkodzeń (co w WT) na czołgach – tak więc jeśli na czołgu spadną gąski to nie będzie mógł się ruszać przez następne pół godziny? Natomiast jeśli oberwiesz w działo – to już koniec, nie będziesz mógł strzelać dopóki nie zostanie ono naprawione w bazie? Nie, stanowczo nie potrzebujemy czegoś takiego. Tak naprawdę, mało ludzie chce takiego realizmu – spójrzcie ilu graczy gra w “realistyczne bitwy” na serwerze WT.”
  •  SerB pije herbatę i popala także
  •  możliwe, że Brytyjska arta dostanie pociski HESH
  •  nacje nie muszą mieć podobnych drzewek LT
  •  możliwe, że US dostanie całą linię LTków; niestety Sowieci nie mają wystarczającej ilości LT, aby stworzyć całą, nową linię
  •  SerB oczekuje że w 8.6 grywalność scoutów będzie taka sama, a arta będzie miała większy problem w trafieniu takiego celu, co przełoży się bezpośrednio na wzrost liczby scoutów

GLOBALNE KONTO PREMIUM!